Dag 16 Bled

31 juli 2017 - Bled, Slovenië

Vandaag hebben we even lekker helemaal niets gedaan.........

........ Of toch wel?

We hebben vanmorgen na het ontbijt fietsen gehuurd bij een zuster hotel van ons eigen hotel. We konden hier 2 uur lang gratis fietsen huren. We zijn toen met de fiets 2 keer het meer van Bled rond geweest (zie ook de video's!). Erg leuk om te doen en gelukkig was het nog relatief koel in de ochtend (als nog een graad of 28 maar goed).

Onderweg zijn we af en toe gestopt en hebben we o.a. even afgekoeld in het meer (alleen pootje baden helaas want hadden geen zwemkleding bij). Als echte Hollanders hebben we de fietsen netjes binnen de 2 uur weer ingeleverd! Misschien ook een beetje omdat we last hadden van het welbekende fenomeen zadelpijn. In Nederland fietsen we niet veel laat staan op zo'n klein zadel.

Daarna hebben we onze dag niets doen vervolgd in de sportschool van het hotel. Aangezien we al een aardige warming up achter de rug hadden zijn we maar in 1x door gegaan. Na het sporten zijn we naar de supermarkt gelopen en hebben we lunch gehaald en dit op de hotelkamer opgegeten.

De rest van de dag is het "niets" doen ons aardig gelukt. We hebben even lekker bij het zwembad gelegen en afwisselend gezwommen en in het bubbelbad. Ook hadden we eindelijk even de tijd genomen om de meegenomen tijdschriften en onze e-reader te gebruiken.

Vanavond zijn we nog even lekker uit eten geweest om de dag af te sluiten. Het  valt op dat je in veel van deze landen geen fooi kunt geven als je met pinpas/creditcard betaald, voor veel "zuinige" Hollanders dus erg mooi. Morgen wordt een spannende dag waar we beide heel erg naar uit kijken. Wat we gaan doen zeg ik nog niet dat lezen jullie morgen wel ;).